Home

Microsec

Szolgáltatásaink biztosítása és ügyfeleink kiszolgálásának folytonossága a COVID-19 járvány által előidézett helyzetben is változatlan. Figyelemmel kísérjük a koronavírus-helyzettel kapcsolatos kormányzati döntéseket, és a helyzet alakulásának függvényében vezetünk be újabb megelőző védelmi intézkedéseket. Üzletmenetünk folytonosságának fenntartását üzletmenet-folytonossági cselekvési tervünk biztosítja. A Microsec által üzemeltetett minősített bizalmi szolgáltatások és céginformációs szolgáltatás 99,9%-os rendelkezésre állás mellett érhetők el.

Ügyfélszolgálat

  • Szolgáltatásaink változatlanul igényelhetők, telefonon és e-mailben elérhetők vagyunk.
  • Személyes azonosításra az ügyfélszolgálati irodánk mellett kialakított biztonságos ügyfél-azonosítási ponton, valamint közjegyző útján van lehetőség.
  • Amennyiben ügyfelünk személyes azonosításra a közjegyzői szolgáltatást választja, a kártyaátadás a dokumentumok beérkezését követően, futárszolgálat útján történik.

A biztonságos ügyfél-azonosítási pontról

  • Ügyfeleinknek nem kell belépniük az ügyféltérbe.
  • A regisztrációt végző kollégánktól egy üvegfal választja el az azonosításra érkező ügyfelet.
  • Az azonosítás időtartamát néhány percre rövidítettük.
  • Az azonosítási pontot folyamatosan fertőtlenítjük.

Munkahelyi megelőző intézkedések

  • 2020. február végével felfüggesztettük a külföldi üzleti utakat és nem fogadunk külföldi üzleti partnereket.
  • A személyes üzleti találkozás minden formáját a szükséges minimumra korlátoztuk.
  • A Microsec irodahelyiségeiben extra higiéniai intézkedéseket vezetettünk be.
  • Bevezettünk a váltott munkarendet. Munkatársaink egy része mindig távmunkában dolgozik, így kívánjuk csökkenteni a fertőzés esélyét.

Ha bármilyen kérdése van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot. Írjon e-mailt az info@microsec.hu e-mail címre.

Scroll to Top