Home

Microsec

A COVID-19 koronavírus terjedése világszerte aggodalomra ad okot. A járványt az Egészségügyi Világszervezet globális járványnak nyilvánította. A Microsec az ügyfelek és kollégák egészségének, biztonságának megőrzésére, valamint a szolgáltatás üzletmenet folytonosságának védelmére összpontosít.

A Microsec üzletmenet-folytonossági cselekvési terve minden részletre kiterjedő módon szabályozza a működést. A létrehozott válságkezelő csoport szoros figyelemmel kíséri a koronavírussal kapcsolatos kormányzati intézkedéseket és fejleményeket. A helyzet alakulásának függvényében Microsec folyamatosan vezet be újabb és újabb megelőző védelmi intézkedéséket kollégái, ügyfelei és partnerei egészségének védelme érdekében.

Íme néhány kulcsfontosságú lépés, amelyet megtettünk annak érdekében, hogy ebben a kihívásokkal teli időszakban is biztosítsuk ügyfeleink és partnereink számára szolgáltatásainkat:

Rendelkezésre állás és infrastuktúra

  • A Microsec által üzemeltetett minősített bizalmi szolgáltatások és céginformációs szolgáltatás továbbra is 99,9%-os rendelkezésre állás mellett érhetők el.
  • A két, egymástól biztonságos távolságra található, teljes értékű adatközpont mindegyike teljesen üzemképes, a folyamatos működést több szintű redundancia biztosítja.

Biztonságos ügyfél-azonosítási pontot hoztunk létre

A tanúsítványkibocsátáshoz szükséges személyazonosítást egy új, erre a célra kialakított biztonságos azonosítási ponton végezzük el.

  • Ügyfeleknek nem kell belépniük az ügyféltérbe;
  • A regisztrációt végző kollégánktól egy plexilap választja el az azonosításra érkező ügyfelet;
  • Az azonosítás időtartamát néhány percre rövidítettük.
  • Egyszer használatos eszközöket használunk.
  • Az azonosítási pontot folyamatosan fertőtlenítjük.

Ügyfélszolgálat

  • A Microsec ügyfélszolgálati irodájában a személyes ügyintézés átmenetileg szünetel. A tanúsítványkibocsátáshoz szükséges személyazonosítást biztonságos azonosítási pontunkon végezzük. Amint a járványügyi helyzet engedi, ügyfélszolgálatunk visszaáll a korábban megszokott normál munkarendre.
  • Telefonon és e-mailben változatlanul elérhetők vagyunk.

Kiszolgálás a veszélyhelyzet alatt

  • Szolgáltatásaink honlapunkon keresztül változatlanul igényelhetők.
  • Minősített tanúsítványok első éves díjából nettó 5000 Ft kedvezményt biztosítunk.
  • Személyes azonosításra jelenleg közjegyző útján van lehetőség.
  • A kártyaátadás futárszolgálat útján történik.

Iroda védelme és utazások

Más vállalatokhoz hasonlóan, a kormányzati és WHO ajánlásokkal összhangban Microsec is bevezetett megelőző intézkedéseket a járvány terjedésének lassítása érdekében:

  • 2020. február végével felfüggesztettük a külföldi üzleti utakat és nem fogadunk külföldi üzleti partnereket.
  • A személyes üzleti találkozás minden formáját a szükséges minimumra korlátoztuk.
  • A Microsec irodahelyiségeiben extra higiéniai intézkedéseket vezetettünk be.
  • Munkavállalóink 90%-a 2020. március 16-tól otthonról dolgozik távmunkában, így kívánjuk csökkenteni a fertőzés esélyét és elkerülni a tömeges egyidejű megbetegedések miatti átmeneti munkaerőhiányt.
  • A mai napig egyetlen Microsec munkavállalónál sem diagnosztizáltak COVID-19 fertőzést.

Folyamatosan figyelemmel követjük és kiértékeljük a járványügyi veszélyhelyzetet, szükség esetén meghozzuk a megfelelő intézkedéseket a szolgáltatás biztosítása, ügyfeleink, partnereink és kollégáink védelme érdekében.

Ha bármilyen kérdése van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot. Írjon e-mailt az info@microsec.hu e-mail címre.

Scroll to Top